Ось так грузинський президент Саакашвілі захищає позиції своєї країни французькою мовою. Ось так англійською. Ось колишній міністр закордонних справ Грузії, а тепер опозиціонерка, захищає позицію Грузії на одному з найбільших франузьких телеканалів - робить це просто відмінною французькою мовою. А тепер скажіть де топ чиновники такого класу в Україні? Арсенія Яценюка не згадувати, він може. Але хто ще? Чиновник, або бізнесмен який не володіє англійською або принаймні французькою чи німецькою мовою має пійти в минуле. Я дивлюся по ТБ як розмовляють англійською чиновники районного рівня в Грузії і я спокійний за європейське майбутнє цієї країни. Хотів би бути спокійним і за Україну.



August 31st, 2008 at 4:27 am
Мені здається це тому, що багатомовність - норма життя там. І це почалося не сьогодні й не вчора.
—-
Офф.: Не допоможете, будь ласка, творчій людині, що трохи заплуталася в деяких технічних нюансах?
А ось таке віконце с галочкою “Notify me of followup comments via e-mail” можна зробити тільки якщо маєш окремий домен? А то в себе я щось не можу знайти як це виставити.
August 31st, 2008 at 11:09 am
Стежинка, багатомовність це розвиває людину, це добре. Але я про інше. Я про знання інтернаціональної зрозумілої більшості європейців мови. Англійську знає вся євро еліта. Вся. Також китайська еліта, індуська. Завжди існувала інтернаціональна мова. Колись латин, скандинавська, полім голандська, французька, зараз це безперечно англійська.
“y me of followup comments via e-mail” потребує лише введення вашої поштової адреси (друге поле). Ворд Прес буде висилати на цю адресу поновлення у топіку, якщо ви виберете цю опцію.
August 31st, 2008 at 11:39 am
Справді, Україна - це біла пляма. Англійську не знають не тільки політики, а й прості учні і студенти, хоч учать її з молодших класів. Недавно читав на одному блозі, що англійська представлена в українській блогосфері дуже слабо. Навіть у Росії, з її антиамериканськими, антинатовськими настроями, є кілька цікавих блогів і з них можна дізнатися, що хвилює росіян.
August 31st, 2008 at 1:33 pm
2 Чугило: Я десь півроку тому робив всі записи тут двомовними: укр + англ. Потім обламався якось. Думаю варто буде продовжити. А що ще ми можемо зробити для поширення другої англійської серед українців?
August 31st, 2008 at 3:42 pm
Станіславе, багатомовність - це наслідок, а не поштовх для вивчення.
Більшість людей будуть вчити іншу мову тільки якщо це буде нагальна необхідність. І після того, як вони відчують, що то є необхідністю. От, наприклад, у нас в Криму є люди, які ворожнечо ставляться до будь-якої іншої мови (в першу чергу це стосується української), а є такі, що розуміють - без знання української не можна зробити кар’єру. І вони вчать, хоч самі народилися в Росії. В мене на роботі так група людей захотіли вивчати українську, ходити на курси щоб вміти саме _розмовляти_. (Але в той самий час в Криму є чиновники, які не вважають за потрібне знати державну мову - я 3 роки пропрацювала в органах місцевого самоврядування, знаю цю ситуацію, доходить просто до смішного).
І англійської це теж стосується - коли буде _нагальна_ необхідність, люди будуть вчити.
—
PS: Дякую за пояснення.
September 2nd, 2008 at 4:51 am
здається був час коли критикували Ющенка за те, що віддав дітей в англомовну школу
українська політ. “еліта” це вихідці зі совка, трактористи, колгоспники, швеї і т.д. Я переконаний, що за років 10, коли нове покоління замінить цей совок, ситуація зміниться.
Також погоджуюсь, що викладання англійської в школах є недостатнім, мені викладали з 4 класу(почали викладати практично відразу після проголошення незалежності України) і спілкуючись зі своїми однокласниками я зауважив, що їхні знання після мін. 8 років “вивчення” практично нульові. Також це проблема практики, “нема” де застосовувати і вона забувається.
September 2nd, 2008 at 2:47 pm
А наші чиновники будуть хибно відстоювати права російськомовної частини України… Замість того, щоб просто взяти і вивчити ще одну мову.
Знаю по собі, що це нелегко. Але ж, вибачте, ТРЕБА! Та ще й як треба!
September 2nd, 2008 at 6:06 pm
Сніжинка, alexbard, chugylo - я не знаю з яких слів потрібно починате абсолютно прозоре для мене… світ перебудовується і зовсім не так, як про це говорять у російських (українських) пост тоталітарних медіа. Світ стає реально інформаційним і глобальним. Хто не вскочить у цей поїзд сьогодні відстане ще більше завтра. Питання домінування англійської в науці, міжнародних справах, бізнесі не стоїть - воно вирішено. Той, хто заперечує це просто пливе проти течії… Цивілізація жорстоко поламає тих варварів, про найзапекліших напише вірши, але і їх також поламає. Українці системно це розуміють, тому і інтегруються в Європу, а от на рівні нормальної розмови не розуміють. Світ змінюється, щоб це побачити потрібно дивитися французьке, американське, німецьке ТБ… німці, американці теж не люблять своє ТБ, але вони кажуть “можливо так і треба, світ то змінюється”. Англійська мова must, не обговорюється. Українець який не знає англійської або великий, або дурний.
September 18th, 2008 at 1:21 am
Знати англійську це добре, а все ж писати англійською важче, ніж українською. Тож не треба нагинати всіх писати або читати англійську. Проблема з вивченням англійської в школі думаю така сама, як і з іншими предметами — не потрібне забувається. Чи багато хто пам’ятає формули перетворення тригонометричних функцій? До чого цей мій флуд. :-) Англійська потрібна там де вона потрібна. Якщо хочете пропагувати англійську, запрошуйте у свій блог дописувачів, для яких англійська є рідною. А українцям спілкуватися між собою англійською «для тренування» — я вважаю абсурдом.
September 18th, 2008 at 9:17 am
halftimer, Ваша логіка зрозуміла, але я з нею не згоден :-) Я зустрічаю щотижня українців тут в Канаді, майже всі вони добре знають англійську і жодного разу не розмовляв з тими, хто з України, або з тим, хто хоч трохи знає українську англійською. Тому, що у цьому немає сенсу! Навіть, якщо б мене попросив такий сказавши: “Давай англійською, мені потрібна практика, допомога у вивченні” я б відповів: “Слухай, в цьому місті 99% розмовляють англійською, знайди собі репетитора не з українців”.
Але тут інша ситуація. Україна втрачає дуже багато, бо її мешканці не володіють інтернаціональною мовою. Реально я бачу, що втрачає. Коли мої інститутські товариші відкривають бізнес, який завязаний на поставках неукраїнського товару, вони відкривають його з представництвом в Україні, бо напряму просто не можуть вийти із за мовного і цивілізаційного бар’єру. Коли чиновник не може елементарно захистити державу в Європі читаючи з листосточка через перекладача… на це неможливо просто дивитися, коли бачиш як ВСІ інші країни мають чиновників, які знають англійську. Коли українці на 90% споживають інформацію згенеровану у Росії, точка зору світової спільноти проходить повз українців… І це я бачу щодня, як українці втрачають не володіючи інтернаціональною мовою. І повірте українці фактично унікальні в цьому, навіть в Азії, в арабському світі і в Африці англійську знають на порядок краще.
September 18th, 2008 at 9:37 am
> halftimer, Ваша логіка зрозуміла, але я з нею не згоден :-)
А мені здається якраз згодні. Кого цікавить точка зору світової спільноти, той буде знати англійську, і для інших умов аналогічно.
October 1st, 2008 at 4:08 pm
- Україна втрачає дуже багато, бо її мешканці не володіють інтернаціональною мовою. Реально я бачу, що втрачає
Я теж бачу. Повністю згоден.