Було б чудово, якби українська блогосфера розродилася якимось Кодексом Поведінки україномовного блогера. Нехай декларативним, звісно, нікого не примусиш і непотрібно примушувати. Але бодай прочитати про якийсь колективний розум УкрНету було б корисно. Ось декілька моїх міркувань, щодо етикету українця в Інтернет:
1. Не Йди з Української Сторінки Без Дії, не будьте пасивними відвідувачами. Кожна веб сторінка в УкрНет, яка вам хоч трохи сподобалася має бути нагороджена коментарем, голосом або посиланням на цю статтю. Не сподобалося щось - покритикуйте. Два слова критики це у 1012 разів більше ніж просто ігнор і пасивне відвідування.
2. Боротьба З Оффтопом. Ще донедавна великою вадою УкрНету був оффтоп. Кожна дискусія про тварин чи птахів, про приготування Різдвяної куті закінчувалася заочною перепалкою з українофобами або просто один з одним. Схоже УкрНет переріс це. Але розслаблятися не варто. Краще видалити лівий коментар ніж засмітити оффтопом свою сторінку. Нікому не потрібна маса слів, цікавить концентрація корисного.
3. Раджу видаляти повідомлення, які містять матюки, дискримінацію і фобії. ІМХО, краще нехай сторінка відрізняється відносним пурітанізмом, ніж він буде ще одним місцем в Мережі куди можна злити нечистоти. Теза “Нехай інші бачать його дурість” не працює в Інтернет - дурість сама по собі вже нікого не цікавить, всі шукають рішення проблем.
4, Нарешті, зробіть УкрНет явищем, упізнайте його обличча. Якщо раптом вам сподобалося щось оригінальне то подайте цьому свою віртуальну руку - проголосуйте, напишіть автору, прорекламуйте у себе в щоденнику привабливо оригінальне. Без такої mutual, товариської підтримки нічого не буде! Ніяки новації не зроблять українців щасливими самі по собі, лише те оригінальне, що ми оберемо посеред іншого на свій смак.
Ось такі мої поради. Інтерактивність одним словом. Інтерактивність це те. що відрізняє Інтернет від телевізора. А тепер покажіть мені, що ми щось винесли з цього уроку. Натисніть на зірочку під цим повідомленням, проголосуйте або прокоментуйте. Виберіть одну зірочку, якщо це все було нудно і непотрібно :-) Пам’ятайте один клік, позитивний чи негативний, проста елементарна дія це набагто більше, набагато соціальніше ніж думка собі на умі. Я переконаний, що якщо 10% українців в Інтернет стане робити те елементарне, що я тут написав, Укрнет стане явищем за пару місяців.

(17 votes, average: 4.65 out of 5)
January 14th, 2008 at 1:24 am
Вітаю!
Щось подібне до того, про що Ви говорите у своєму пості, давно вже крутилося в думках. І, я переконаний, не тільки моїх. Тому щиро вдячний Вам за озвучення.
Єдине застереження викликає третій пункт.
Ні… сам по собі підхід до “інтернету без матюків” викликає в мене тільки схвалення. Але боротьба з вітряками ще ніколи не закінчувалася нічим хорошим. Занадто багато ризику скотитися до суб”єктивізму. Бо ж на певному етапі розвитку стає дуже легко переплутати конструктивну критику із “дискримінацією та фобією”.
Як на мене - варто створити конкретний перелік правил коментування, і чітко їх дотримуватися. За мат - бан! Чи ще щось подібне.
Але слід дуже уважно перевіряти себе на упередженість, щоб випадково не перетворитися на “джерело суб”єктивізму”.
January 14th, 2008 at 8:48 am
jarofed, Я говорю про етикет, а не про контрольні функції якоїсь “наглядової ради” або державної структури. Це велика різниця видалити сміття самому або поручити видаляти його якомусь чиновнику з його суб’єктивним поглядом. Це, якщо хочете, те, що робить різницю між громадянським і авторитарним суспільством. Колективний розум робить помилки але це не системна придур, а робочі помилки. Найгірше це дати можливість панкам завалити сміттям ваше подвірря лише тому, що і ви, і панки любите свободу.
January 14th, 2008 at 8:55 am
Гарна ідея, Станіславе!
Особливо сподобалось “Не Йди з Української Сторінки Без Дії”.
Згоден із jarofed, таки щось подібне в думках крутилось. Та в 100 разів приємніше прочитати це написаним іншою людиною. Це як вказівник: “вірний шлях”.
January 14th, 2008 at 9:31 am
Хм, дякую за ідею і за ідеалізм. Його нечасто зустрічаєш, тим він цінніший
Відтепер моїм гаслом в інеті буде - зробити укрнет явищем :)
January 14th, 2008 at 12:08 pm
цікаво, такий собі кодекс честі українського користувача інтернету. не все легко робити, але якщо почати, то багато чого можна досягти
January 14th, 2008 at 2:47 pm
хм..
скажу чесно - якби в когось іншого прочитав, може, зовсім не сприйняв би.
не знаю.. чомусь думки Станіслава мають на мене вплив:)))
правда, на рахунок матюків - категорично не згоден..
January 14th, 2008 at 2:58 pm
о!
і де для мене є страшна таємниця одна.. так, комент до посту - це увага, і це підтримка блогу. згадка у себе про пост - також.
але що дає блоггєру оцінка статті через ці зірочки?? - цього я не допетрав…
January 14th, 2008 at 3:01 pm
і ще.. (вже вибачайте шо стільки підряд…) - чому в тебе на блозі ім’я коментатора не дає посилання на його вебсторінку?
January 14th, 2008 at 3:05 pm
2 g_i Оцінка через зірочку цей той самий mutual support, як похлопати по плечу мовляв “давай, працюй”. Щодо матюків то це моя пропозиція, я чекав би від інших українців інших пропозицій.
Посилання з імені, дякую за зауваження, виправлю.
January 14th, 2008 at 7:18 pm
Ви - типовий діаспорник. Поняття зеленого не маєте про життя в Україні, живете якимись утопічними ілюзіями, але беретесь нас повчати. Ну що ж, на Ваше прохання я таки зроблю одну дію, щоб показати, що я винесла з цього уроку - а саме, негайно Вас відфренджу.
January 14th, 2008 at 7:40 pm
Ірен, Ви неправильно мене зрозуміли :-) Клеймо “діаспорника” мені фіолетово, скоріше це комплімент. Цікаво, що я був “діаспорником” і в Києві. Я писав такі самі вірши і був таким самим “мрійником”. Цікаво, що багато українців з України (але не всі) приїзджпють в Канаду і не мають нічого зі мною спільного, вони так само мріють про салат олів”є, святкують 23.02, 8.03 і шукають відповіді на свої питання в РуНеті. Вони не “діаспорники”, а я “діаспорник” виходить. Ну нехай. Я б мріяв стати одного дня в ряд з таким діаспорниками, як Яр Славутич, Слава Стецько, Василь Авраменко, Філіп Головка.
January 15th, 2008 at 1:02 am
Оце так. Живу в Україні і виїжджати не збираюся, але ніяк в”їхати не можу, що такого утопічного в ініціативі автора? Irengloria, Ви наступного разу потрудіться навести хоч пару аргументів, бо сторонньому читачу геть не ясно, чи то Ваша персональна фобія стосовно емігрантів, чи то особисті рахунки з автором блогу, чи бажання висловити оригінальну думку, чи дійсно Ви маєте якесь таємне знання.
January 15th, 2008 at 1:44 am
Дякую Moses. Ні, ми не знайомі з пані Ірен. Але мені дуже знайома ця фобія відносно “діасорників”. Це дійсно ніщо, як фобія, та ще й до одноплемінників, дивна фобія. Позаяк пані Ірен трималася чемно в своєму протесті, демонструвала обізнаність з темою обговорення, то це не оффтоп, видаляти не буду.
January 15th, 2008 at 3:18 am
це не фобія, Станіславе.. це те, чого самим хочеться, а хтось інший реалізував:)))))
за матюки - а які можуть бути пропозиції??
кожен в себе на блозі пише як вважає за потрібне, а на чужих, в коментах, - з повагою до чужого блогу, от і все.
January 15th, 2008 at 9:20 am
От же ж, зачепило - таки не піду зі сторінки без коментаря!
Щодо матюків, так у мене відношення до цього таке: якщо це КРАСИВО, то це повинно мати право на життя. От тільки не знаю красивих матюків…:)
І щодо УКРАЇНСЬКОЇ сторінки. Я так розумію, що мається на увазі УКРАЇНОМОВНА сторінка?
January 15th, 2008 at 9:36 am
Kudlatiy, щодо у матюків маю власне переконання - це негатив, це не може бути красиво, як не може бути красивою, напр. блатна музика або гімн нацистів. Але написане вище не закон (навіть не проект закону :-) ), а скоріше тема для (колективних) роздумів. Щось треба робити, щоб зробити УкрНет явищем.
January 15th, 2008 at 9:53 am
я тут ще трохи подумала про пост. надумалося таке. стосовно теми матюків, яка так зачепила більшість: матюки в своєму блозі бачити б не хотіла, сама їх не вживаю (зразу кажу, що можна десь нарити сторінок 10 тексту, де я навмисне використовувала обсцентну лексику, то було таке собі вправляння у суто філологічних цілях) ні в коментарях, ні в записах, ні в розмовах. і не розумію людей, які не можуть висловити думку без цих слів.
але як лексичний шар матюки мають право на існування, просто треба вказувати, як, наприклад, оформлено обкладинку БЖД Сашка Ушкалова - “увага! ненормативна лексика!”. себто ми вас попередили, а це ваша справа - читати чи ні.
але хотілося, аби в українських блогах та на сайтах такі слова не вживалися.
ага, іще стосовно “діаспорності” Станіслава. як на мене, це повна дурня!!! себто називати людину “діаспорником” в негативному сенсі. та це ж один з найкращих компліментів. якби таких людей в Україні було побільше, то і рухалися б ми в правильному напрямку з нашого болота набагато швидше…
January 15th, 2008 at 11:42 am
Поринаючи глибше, можна й дискутувати щодо меж між матюками та сленґом! Як вже там розібратись де що? Тому й кажу про красу.
January 15th, 2008 at 11:53 am
2 Kudlatiy: иии, межа між сленґом та матюками - гарне питання, хвілологічне таке, але думаю, що матюків таки значно менша кількість, ніж сленґових слів, тому цю межу можна було б провести… колись десь чула, що в якихось країнах (не пам”ятаю, в яких, тому брехати не буду) на поштових скриньках стоять такі собі фільтри, що реагують на матюки в темах повідомлень і не пропускають такі мейли. мо, і в укрнеті створити якісь списки слів, які б ми не хотіли бачити в текстах? (написала і подумала, що це вже трохи перегнула… чи ні?)
January 15th, 2008 at 12:04 pm
ну-ну:) зачекайте зі сленґом:)))
мені шось це бачиться так само як і таке поняття як СУБкультура.
тут моя позиція така: для того, шоб мати СУБкультуру треба спочатку мати хоч якусь як-не-як сформовану ПРОСТО культуру.
так і з сленґом: для того шоби мати сленґ треба спочатку мати саму мову хоч якось сформовану! як елемент культури, спілкування тощо.
так мені здається…
а матюки - на ОДНОМУ з моїх блогів я деколи люблю шось таке написати:) на всіх інших - ніколи. просто там філософія інша.
так, думаю, це цілком коректно..
January 15th, 2008 at 12:20 pm
поступово з питання етикету в УкрНеті ми переходимо до обговорення мовних питань. мені здається, що це не зовсім добре. тому не буду питати ні в кого нічого ні про мову, ні про матюки, ні про сленґ, бо це видається трохи безглуздим. принаймні в коментах під цим постом.
January 15th, 2008 at 12:45 pm
тим більше, що це НІЧОГО не міняє!
хто як вважає за потрібне - той так і писатиме у себе на блозі, іншого не дано:)
то навіщо дарма мусолити?…
January 15th, 2008 at 12:48 pm
а чи варто писати з матюками? хай навіть на своєму блозі…
January 15th, 2008 at 12:58 pm
якщо таке бачення мене як автора - то ПОТРІБНО писати з матюками.
якщо це за вуха притягнуто і штучно - то це просто смішно.
January 15th, 2008 at 1:20 pm
Я так бачу, що матюки стали каменем спотикання в цьому топіку. Хтось не їсть м’яса, хтось слідкує за рівнем холестерину, я їм і не слідкую, зате не матюкаюся :-) це мій ключ до здорового спосібу життя. Зновуж, я не наполягаю. Викинемо матюки з чорного списку але спробуємо обговорити (в своїх журналах) тему: УкрНету потрібне обличча, свій стиль.
January 16th, 2008 at 3:39 am
Давно працюю над Кодексом Українського Блоґґера, і ці пункти включу обов’язково
Ще. Будь-ласка, змініть у Вашому блоґроллі лінк на мене - тепер я проживаю на blog.masterpiecer.org.ua
January 16th, 2008 at 6:56 am
Кодекс Українського Блоґґєра?
Мовчу…
January 16th, 2008 at 7:02 am
g_i, а шо такоє? Треба ж кожному українському писаці хоча б притримуватися якихось принципів, чи шо. А то буде як в Росії - сам собі пан, сам собі усіх обс*рач (пробачте за ненорматив). Там ця ідея провалилася, бо всі вважають себе ні****** умними і розвинутими, а тому на чорта нам ті правила. Нам же, як сегменту, який розвивається, такий звід неписаних правил потрібний принаймні на перший час.
January 16th, 2008 at 7:45 am
питань нема, штука хороша.
але мене цікавить РЕАЛІЗАЦІЯ.
яким чином просити всіх блоггєрів дотримуватися? чи заставляти? чи фашистськими методами - мовляв, або дотримуйся таких правил які Я ОСОБИСТО СКЛАВ, або от я і оцей перелік блоггєрів ніколи в тебе ні комента не залишуть і організують інформаційну блокаду?
чи як?
хто буде затверджувати такий Кодекс, хто буде його приймати, хто як буде підписуватися про свою згоду його використання?
це справа не ОСОБИСТА - ось, мовляв, Я ПРИДУМАЮ ДЛЯ ВСІХ ПРАВИЛА, а КОЛЕКТИВНА: мовляв, ми всі придумаємо для нас спільні правила.
відчуваєш різницю?
наразі я лиш одну таку гарну справу бачив - це акцію “чистий інтернет” (http://www.chin.org.ua/) - але це, мабуть, не для окремих блогів, а для цілих новинних ресурсів-порталів.
кажу, шось на кшталт такого - це можна. але СПІЛЬНИМИ ЗУСИЛЛЯМИ.
тепер про “А то буде як в Росії - сам собі пан, сам собі усіх обс*рач” - :))) нє, це не буде як в Росії, а буде ЯК В УСЬОМУ СВІТІ, бо так є всюди наскільки мені відомо.
взагалі, централізаційні формування в УАнеті набагато перевищують світовий рівень, і, зважуючи на те шо цього УАнету як кіт наплакав, - то з цього певною мірою СМІШНО.
бо не маємо нічого - а розводимо політику.
це як конституція пилипа орлика, яку він писав ДЛЯ УКРАЇНИ не маючи ніякої влади і взагалі перебуваючи за кордоном.
мабуть, це національне..
January 16th, 2008 at 7:55 am
ого… нехіло! Прямо таки окремий пост вийшов! Хоча насправді про декларації, кодекси та правила поведінки українського блогера можна написати не один окремий пост. І звісна річ, що носитимуть вони виключно ДЕКЛАРАТИВНИЙ характер. Чи не це своїм постом проілюстрував Станіслав? Він не сказав: “я проголошую, що всі блогери від сьогодні будуть робити саме так як я написав”, він сказав: “я роблю ось так і вважаю, що це могло б подіяти. А ви як вважаєте?”
Зрештою, йдеться ж не про конституцію української блогосфери… ;) Та й взагалі, навряд чи хочаб одна адекватна людина наївна настільки, що вірить у можливість тотального контролю в Інтернеті…
Але декларації - штука потрібна. Навіть НЕОБХІДНА, якщо хочете. Бо ж читаючи їх, ми формуємо власну думку. Я от наприклад, не до кінця згоден із третім пунктом, наведеним у Станіслава. Але ж всі інші не викликають у мене жодного внутрішнього заперечення. І я щиро вдячний за них…
Щось я розтеревенився… Піду до Мастерпісера, пошукаю там Кодекс Українського Блогера. Бо цікаво ж!!!
January 16th, 2008 at 7:59 am
g_i, Є думка зробити, так би мовити, “всенародне голосування” по пунктах. З можливістю додати свої.
Розводимо-не-розводимо, а тим не менш шука буде корисна. Прийнята народом і яка буде дотримуватись народом. Я не кажу за іншу частину уанету, я кажу окремо про блогосферу, яка розвивається динамічніше за інші “гілки”, а значить має йти вперед і не дивитись на відсталі портальчики.
Алке це буде ще нескоро, тому не напружуйся - все прийде своїм чередом.
January 16th, 2008 at 8:07 am
jarofed, дарма йдете, якщо чесно. я тільки переїхав на стандалон, а всі матеріали з собою на ноуті, себто в офлайні. чекайте ближче до весни ;)
January 16th, 2008 at 8:19 am
так, jarofed-е, Станіслав це дуже гарно зробив.
кілька простеньких пунктів, своє власне бачення - ТІЛЬКИ в такому вигляді щось модібне і може існувати:)
розробляти кодекси-конституції… ну, загалом якшо це цікаво комусь - то чому б і ні??
уже і я чекатиму на кодекса “ближче до весни”:)))
January 16th, 2008 at 9:03 am
А вони і потрібні. “центральні правила” в інформаційному середовищи особливо в скрутний момент або на етапі становлення. УкрНет має спочатку відбутися, а потім в ньому пійдуть якісь внутрішні процеси, протирічча, групи, клони, і т.п. Наразі вже є критична масса користувачів але немає ІМХО обличча, позиціювання без якого люди просто не чіпляються за це явище. Потім, українці просто пасивні інтерактивно і це вбиває багато проектів на злеті, без всякої критики і feedbacks, а це неправильно, неконструктивно. Тому два слова критики це набагато більше ніж ігнор, потрібно про це сказати.
Борони Боже підключити до цього державу - просто професійний, цеховий кодекс, мода, озвучені ознаки гарного смаку (ОГС). ОГС існують в усіх розвинутих країнах і у кожної країни вони свої. Те, що я запропонував це такий собі ОГС УкрНету у моєму баченні. Причому дуже базовий варіант, можуть бути ще якісь стилістичні штучки, як, наприклад в Квебеку (нова нація, що посилено формується) домінування синіх відтінків і неприязнь до червоних. Не смійтеся, це дуже сучасна і просунута нація. В північній Європі всі поведені на синтетичних кольорах і sans serif шрифтах. Але це вже не етикет, а ОГС, про які пізніше теж можна окремо поговорити.
January 16th, 2008 at 12:10 pm
ну не знаю..
мені здається, фоно має органічно сформуватися, по мірі розвитку самої блогосфери..
January 16th, 2008 at 12:12 pm
Все має органічно сформуватися, згоден. Але не само по собі, а йти до цього, говорити про це і шукати цього.
January 16th, 2008 at 12:26 pm
ну от це і є органічність:))))
January 17th, 2008 at 4:50 am
Насправді будь-яке “не скоро” наступає раптово. Такі ідеї йдуть у маси по правилу арифметичної прогресії. Сьогодні цією ідеєю переймається, наприклад, всього лише двоє. Через, знову ж таки наприклад, місяць їх буде лише четверо. Через два місяці лише вісім. Але через два роки ця цифра буде більше ніж 33,5 мільйони (гадаю це на пару порядків більше, ніж кількість інтернетизованих україномовних українців). Звичайно в формулу слід додати коефіцієнти: 0,01… 0,001… 0,0001… Але на 100% підтримую автора у словах: “йти до цього, говорити про це і шукати цього”.
January 17th, 2008 at 5:14 am
Хороша ідея. Про матюки в мене трохи інша думка, тут кожен вирішує для себе. Але щодо дії у відповіть замість пасивної думки - я згоден :)
January 17th, 2008 at 11:13 am
Ще однин пунктик до резолюції українського блогера придумав. Щоправда він носить універсальний характер і стосується всіх блогерів у світі. Але чомусь грішать ним здебільшого наші співвітчизники. Принаймні, на іноземних блогах такий гандж я зустрічаю набагато рідше.
А тепер власне принцип: Ніколи не ставте коменти на премодерацію. Тим самим ви виказуєте недовіру, а значить - і неповагу до своїх потенційних коментаторів. Краще частіше переглядайте свій блог і видаляйте сміття, яке суперечить етиці, є флудом або просто офтопом. Навіть якщо на вашу сторінку й проникне “заборонений” коментар - ніхто із постійних і лояльних читачів не зверне на нього уваги. Більше того, такі коментарі дискрдетують радше їх авторів, ніж власників блогу. Тому не варто боятися, що подібні нечистоти зіпсують ваш блог.
Якщо ж премодерація покликана захистити вас від спаму - краще використовуйте спеціалізовані плагіни і програми. Не ускладнюйте життя тим людям, заради яких існує ваш блог.
До речі, Станіслав, схоже, також дійшов до цієї істини. Бо, якщо не помиляюся, раніше коментарі до його блогу також мусили пройти премодерацію. А зараз цього немає.
January 17th, 2008 at 1:02 pm
jarofed, премодерація, Ви правильно сказали, покликана захистити від спаму. Я відключив премодерацію, бо можу зараз контролювати коментарі фактично “на льоту”. Якщо не справлявся б - поставив премодерацію назад без сумнівів. Якщо Ви помітили, я палкий прихильник “чистого Інтернету” і по мені здатися недовірливим меньше зло ніж дати закидати мій інформаційний простір (і простір моїх відвідувачів) спамом, грубістю і т.п. Ще раз - нікого не цікавить дискредитація спамера або флудера, люди йдуть в Інтернет за інформацією ну і за гарним настроєм.
Ті блогери професіонали на живлення яких я підписаний, мають премодерацію, бо мають більше 3 млн візитів на рік і видаляють тисячі спам коментів на місяць. Але, одного разу побачивши, що я нормальний і пройшовши через премодерація система (ВП напр) в подальшому пропускає мене без премодерації, такі установки є у ВП.
Мені здається, що премодерація взагалі не може бути частиною обговорення кодексу УкрНету бо це занадто детально. Вона скоріше попадає у мій п. 2-3, як один з механізмів їх реалізації.
January 18th, 2008 at 9:46 am
то ГЕОМЕТРИЧНА прогресія а не арифметична:)))
стосовно правил я тут іншу біду придумав: визначити купу ієрархічних правил всяких,
January 18th, 2008 at 9:51 am
то ГЕОМЕТРИЧНА прогресія а не арифметична:)))
стосовно правил я тут іншу біду придумав: визначити купу ієрархічних правил всяких, і зробити енну кількість “рівнів” таких собі.
от як в телевізорі - червоні квадратики, жовті трикутники, зелені кружечки)))
зробити, наприклад, чотири рівні - білий, жовтий, червоний і чорний.
білий - це коли добримано ВСІХ вимог.
жовтий - це коли таких-то НЕ дотримано.
…
чорний - коли взагалі ніхто нічого не добримується.
вивести цей проект окремим доменом, зробити банерочки з цими кольорами і ЛІЧИЛЬНИКОМ таких самих блогів (тобто якшо в мене чорний - то на чорному банерочку цифра загальної кількості чорних).
а на центральній сторінці проекта - про проект, всі вимоги-привила, плюс статистика і СПИСОК усіх учасників, хто в якому “КОЛЬОРІ”.
ПРИНЦИП такий: я подаю заявку, приблизно пишу який кольор вважаю за свій. комісія дивиться ресурс і визначає куди його віднести.
вебмайстр розміщує в себе кнопочку із присвоєним йому номером.
ЦИМ самим він: попадає в каталог, відповідно, має посилання на себе, плюс - одразу попереджає про контент, який в нього розміщено, згідно з УНІФІКОВАНИМИ правилами і вимогами.
по-моєму, отак це реалізувати було б найкраще….
хто шо думає з цього приводу?
January 18th, 2008 at 9:53 am
тьфу, із присвоєним не номером а кольором:)))
January 18th, 2008 at 11:01 am
g_i Так, цікава ідея, втім і досить контроверсійна… але лише на перший погляд. Я так зрозумів, Ви пропонуєте щось на кшталт категорій фільмів: “G”, “16+” т.п. Чимось схожі категорії є на багатьох площадках, як Gravatar, YouTube, правильно? Ну, це цікаво і навіть корисно, я б сам не ходив по певних кольорах. І це з’явиться колись - 100%. Якщо повернутися до первісного змісту цього топіку, то сенс його дещо загальнійший… Все одно Ваша ідея цікава. Хоча б тому, що практична. Комісія? Не думаю, що це відповідає загальним тенденціям в Інтернет. Скоріше користувач сам виставляє категорію сторінки, а от модератори такого проекту мають реагувати лише на скарги від публіки, якщо категорія не відповідає обраній. Цікаво, що я не пригадую чогось подібного в Мережі, хіба що для ел. комерції. Хоча зараз намагаються втиснути секс індустрію у окрему категорію. Потрібно обгорвення Вашої пропозиції окремим топіком, це точно.
January 18th, 2008 at 11:19 am
так, Ви все абсолютно правильно зрозуміли!
Окремим постом потрібно. Але в мене на блозі ця тема просто “не піде”, це однозначно (багато чинників, більшість із яких я навіть сформулювати не зможу:)) але факт. тимбільше, що мій безліміт якраз за цією ж градацією надзвичайно далекий від білого кольору).
Краще у Вас тут розвинути, і окремим постом представити таку ініціативу.
Ідея вже, до речі, досить тітко окреслена.. Залишається ті самі “вимоги” сформулювати, зробити їх, вимог, ієрархію і визначити хто куди входить (тобто вимоги 1 - 100 - це білий, 1 - 60 - це жовтий, і так далі. тобто діапазон для кожного елементу) ПЛЮС оформити окремим ресурсом, досить простеньким: на автоматі користувач додає свій ресурс, визначає свій “колір” (це вже із Вашими доречними зауваженнями) - і все:) його сайт з’являється в каталозі із відповідним кольором, а вебмайстр отримує код кнопочки-лічильника, що відповідає його кольору.
він додає кнопочку до себе на сайт на видне місце - і справу зроблено.
плюс передбачити можливість самостійного переводу сайта з однієї категорії в іншу (якщо власник блогу, наприклад, вирішив десь нецензурщину писати чи ще щось таке..)
ось, власне, і все..
тепер треба: розмістити окремим постом, отримати схвалення схеми від громади, взятися за розробку цих самих вимог (потім їх обговорювати ще доведеться звичайно) і паралельно веб-ресурса.
ці завдання розподілити між добровольцями - і братися до роботи)
буде такий собі каталог блоггєрів з розподілом згідно з представленими уніфікованими вимогами.
January 18th, 2008 at 11:24 am
Мені дуже сподобалась ідея щодо квадратиків! Дуже часом не хочеться бачити рекламу московських проституток тощо.
January 19th, 2008 at 4:57 am
Хороша ідея!
Можна створити щось на зразок вебсервісу-валідатора, за результатами якого створювати каталог сайтів.
Взагалі - так тримати! Ми ростем 8)
January 19th, 2008 at 5:31 am
Завжди дивувався світлим головам української блогосфери :)
+1 до ідеї, так би мовити :)
January 21st, 2008 at 4:10 am
+1
Ідея чудова. Але реалізація не така вже й проста, як про це пише g_i. Основна складність якраз і полягає в тому, щоб контролювати ресурси, вже внесені у рейтинг. Адже автоматом це робити дуже і дуже непросто, а ставити людину, щоб стежила, чи не став білий блог чорним - ресурсозатратно та ще й вимагає додаткових вливань (додаткових людей), якщо система розвиватиметься і в ній з”являтиметься більше та більше нових блогів. Загалом, готовий взяти участь у проекті (наприклад, долучитися до розробки самих правил, тощо)…
January 21st, 2008 at 5:11 am
to podarok
Дайте, будь-ласка, рсс-фід вашого блогу (блогу, вказаного за посиланням на вашому пості), бо шукав на сайті, але так і не знайшов (чомусь)…
January 24th, 2008 at 2:31 am
офтоп
2jarofed
вказав 8) Хоча там було, просто не так явно
January 31st, 2008 at 7:45 pm
>Кожна дискусія про тварин чи птахів, про приготування Різдвяної куті закінчувалася заочною перепалкою з українофобами або просто один з одним. Схоже УкрНет переріс це.
Та здається не зовсім. Тепер українофіли сперечаються один з одним про єврейське питання або хто правильно любить неньку-Україну.